Nytt butikk-konsept på Terråk, Coop går fra rødt til gult!


Tekst og foto: Fredrik Duna


På Terråk skifter butikken både farge og priser. Folkene er det samme, og gleder seg til å ønske deg velkommen til Coop Prix Terråk fra 22. februar! 

– Det blir nok bra skal du sjå, sier butikksjef Torunn Brevik mens vi går igjennom en butikk i full forvandling. Coop Prix er et dagligvarekonsept spesialtilpasset for rask og enkel handel. Her får du det du trenger til hyggelig pris, raskt og enkelt. Torunn fikk fast jobb i butikken i 1988 og har opplevd mang en endring før.

– Akkurat nå er det litt kontrollert kaos her, men både jeg og gjengen ser veldig frem til å få butikken i ny drakt, ryddig og moderne, sier hun, midt i ombygging og ommøblering i butikklokalene.

Det er en motivert gjeng som har lagt ned en formidabel innsats i å gi hele butikken et ansiktsløft, få på plass nytt utstyr og sørge for at lokalbutikken er innbydende og klar til kundeinnrykk.

Nye selvbetjente kasser effektiviserer shopping

Selvbetjente kasser er ikke bare en teknologisk oppdatering, men også en ny handleopplevelse. De gjør det mulig for kunder å scanne og betale for sine varer uten å måtte vente i lange kassakøer. Dette er en del av den strategiske satsingen til Coop Prix for å effektivisere kundenes dagligdagse handel og styrke sin posisjon i markedet. Det moderne betalingssystemet gir en følelse av selvstendighet og fleksibilitet som treffer godt hos de som verdsetter hurtighet og bekvemmelighet.

Selvbetjente kasser på Terråk. Perfekt for deg som har få varer og skal bare en kjapptur innom.

– Vi har allerede mottatt positive tilbakemeldinger fra kundene våre om de selvbetjente kassene, uttrykker Torunn Brevik.

– Det at vi beholder ferskvare og litt faghandel, samtidig som vi får litt lavere priser og litt utvidede åpningstider tror jeg kundene kommer til å sette veldig pris på også, fortsetter hun.

Utvidede åpningstider for større fleksibilitet

Den nye åpningstiden, som gir en ekstra time for handling på lørdager, blir møtt med åpne armer. Dette gir folk som ofte har en hektisk hverdag med jobb og familieforpliktelser, bedre tid. Coop Prix sin forståelse for kundenes varierende dagsrytmer og tidsklemme er tydelig i denne avgjørelsen, og den forlengede åpningstiden bidrar til å gjøre dagligvarehandelen mer tilgjengelig og mindre stressende.

– Åpningstidene er tilpasset det vi vet om kundenes handlevaner. Mange ønsker å bruke lørdagen til å gjøre ukens største innkjøp, og denne endringen gir dem litt ekstra tid til det. Vi håper dette vil være et velkomment tiltak som bidrar til en mer avslappet start på helgen, sier Brevik.

Endringen reflekterer butikkens vilje til å møte kundenes behov og forventninger, og forsterker Prix sin kundesentriske tilnærming til dagligvarehandel.

Teknologiske løsninger som selvbetjente kasser gir de ansatte bedre tid til å hjelpe de som handler.

Konkurransedyktige priser og kvalitetsvarer

Prisjusteringene som Coop Prix introduserer, er ikke kun et forsøk på å tiltrekke seg flere kunder, men også en integrert del av konseptets løfte om å tilby kvalitetsvarer til en god pris. Ved å spisse produktsortimentet, kan butikken fokusere på de mest populære varene og sikre at de selges til en konkurransedyktig pris. Denne strategien gir kundene en økonomisk fordel, samtidig som den opprettholder kvaliteten og bredden i vareutvalget som kundene forventer.

Coop Prix´ innsats for å redusere prisene kommer kundene direkte til gode. Ved å være nøye med utvalget, kan de tilby de beste varene til de beste prisene. Dette er et klassisk eksempel på at mindre kan være mer. Med dette tiltaket, kombinert med teknologi og tilpasningene i åpningstidene, befester Coop Prix sin posisjon som en framtidsrettet butikk som lytter til og respekterer kundenes ønsker og behov.

Slik vil du møte de ansatte på butikken på Terråk fremover.

Forrige
Forrige

Største etableringen i Bodø noensinne

Neste
Neste

Coop Valget 2024