
Spørsmål og svar
App
-
Her kan du lese om innlogging i medlemsappen til Coop
-
Coopay finner du i medlemsappen. Kun medlemmer som har aktivert Coopay har muligheten til å bruke funksjonaliteten
-
For at Coopay skal fungere så kreves det at telefonen din har funksjonalitet for sikker lagring av fingeravtrykk, FaceID, TouchID eller PIN-kode. De aller fleste nyere telefoner har dette, men dessverre ikke alle.
-
Dette kan skyldes tre ting:
- For å få relevante, personlige kuponger må du ha gitt samtykke til at Coop kan analysere dine kjøpsvaner. Dette kan du gjøre på Min side.
- Du har ikke handlet nok enda til at Coop kjenner dine handlevaner godt nok til å finne kuponger som passer deg best.
- Du har reservert deg mot markedsføringshenvendelser inkludert medlemsbrev og kuponger på Min side på Coop.no
Medlemsfordeler
-
Familiemedlem kan benytte seg av samme medlemsfordeler som medeier, med unntak av disponering av kjøpeutbytte, kontohåndtering, stemme ved Coop valg, stille til Coop og ha Coop Mastercard (familiemedlem kan ha tilleggskort).
-
Butikk
-
Vi har dessverre ikke mulighet til å hente frem kvitteringer på tidligere kjøp. Vi vil anbefale deg å ta kontakt med butikken du handlet varen i for å spørre om de kan finne frem kvitteringen.
-
Ved henvendelser tilknyttet faghandel- og byggevarer, så ber vi deg om å ta kontakt med din nærmeste OBS-bygg butikk.
-
Vi vil anbefale deg å ta direkte kontakt med butikken du ønsker å handle produktet i for å spørre direkte om de har det inne på lager. Du finner en fin oversikt over våre butikker på www.coop.no
Dagligvare
-
Dersom du har kjøpt et Coop-produkt du ikke er fornøyd med ønsker vi gjerne din tilbakemelding. Du kan registrere din reklamasjon via vårt kontaktskjema, slik at vår varesikringsavdeling får sett på saken. Husk å ta vare på emballasje og eventuelle fremmedlegemer til saken er avsluttet.
-
Hos Coop skal du føle deg trygg på alle matvarene du kjøper. Dersom du har kjøpt en matvare du ikke er fornøyd med, får du et nytt produkt eller pengene tilbake.
Medlem
-
Vær oppmerksom på at årsoppgaven nå er blitt digital, og at den derfor ikke lenger vil bli sendt deg i posten som tidligere. Du henter ut årsoppgaven enkelt fra Min Medlemskonto.
-
Det er ikke mulig å etterregistrere kjøp. Årsaken er at det er behov for å begrense muligheten for svindel, i tillegg til moms-problematikken som er knyttet opp mot etterregistrering.
-
Her kan du lese mer om ditt nye medlemskort og eventuelt det du lurer på tilknyttet ditt nye medlemskort.
-
Hos samarbeidspartnerne våre må du fortsatt bruke medlemskortet. Legg gjerne et i bilen til registrering hos YX og Circle K.
-
Mer informasjon om kjøpeutbytte finner du her.