Coop Nordland

Tidenes største rosa sløyfe-kampanje

Image

 

Rosa oktober i Coop
Coop er Kreftforeningens hovedsamarbeidspartner og en hovedsponsor til Rosa sløyfe. Aksjonen har som mål å spre informasjon og kunnskap om brystkreft. I år er hovedtema tidlig oppdagelse og forebygging av brystkreft. Coop er stolte av å være med på dette arbeidet!
Årets kampanje i Coop-butikkene er den største i sitt slag noensinne hos Coop. Om du er i en Coop-butikk i løpet av oktober, må du se etter de rosa produktene. For hvert av disse produktene vi selger, gir vi 3 kroner til aksjonen. Når Rosa sløyfe er over håper vi å kunne donere et rekordstort beløp til det viktige arbeidet!

 

Vil du vite mer?

Les mer om Rosa sløyfe og kjøp den flotte designtoppen fra Nora Farah (se bildet under) her.

 

Les om fjorårets rekordinnsamling her.
 

Image